I gang

Sånn har det vært altfor lenge nå, men i det siste har det plutselig blitt litt annerledes. Vi har hatt flere små økter den siste uka. Og i dag, så var vi borte på banen og trente før frokost! Nå skjer det ting, og dette kan jeg like. Vi har også trent en gang til der borte, og etter det også trent litt inne:) Det er faktisk sånn at vi har sett oss ut et stevne 31. mars, der vi skal ha vår kl. 3 debut :-) Moro moro :-)

Til og med metallapporten er tatt inn i varmen, og da vi skulle få kveldsmat i sta var det sånn at at mamma satt på dyna mi på gølvet og hadde forskjellige ting bak ryggen, og for å få så mye som ei smule av maten min måtte jeg holde i eller løfte opp det mamma valgte å ta fram til meg. Og noen ganger var det altså metallapporten. Sånn jeg ser det er det helt mulig å gå et klasse 3 program uten den tingen der. Så dette skal vi bli to om. Eneste kjipe er at mamma foreløpig er sjef over maten min.

Og den gule boka mi, der treningsplaner skrives, den ligger nå framme på kjøkkenbordet, og morgendagens plan er klar. Dette er flott altså.

Dessuten skal Magnus Olsen gå på kurs. Mamma og pappa har vært på teorikveld, og så er det 7 ganger med trening. Lykke til sier jeg. Teorikvelden ble avslutta med et freestyleinnslag, og pappa mente at hr. Olsen garantert ville gjort det stort på dansegulvet. Og foreslo at det sikkert ville være riktig å danse til ACDC. Mamma skulle til å svare at det kom selvfølgelig aldri noen gang til å skje at hun skulle spille den musikken frivillig. Men kom på mens hun snakket at her var det mulig å vri situasjonen til egen fordel og det endte med at de var enige om at så lenge det ble brukt musikk av ACDC kunne mamma og hr. Olsen gå så mange kurs de vil. Lurt. Tror jeg.

Dette kan vel ikke kvalifiseres som dans, mer er i allefall noe av rett musikk. Hvis jeg husker riktig. Ellers så er det feil musikk. Det var visst feil musikk.

Kommentarer

Populære innlegg