Hoppmus og freestyle for hund uten fører

Mens vi venter på Godot... eller i allefall mer action. Mamma sier jeg skal øve mer på hoppteknikk. Jada, det skal jeg gjøre - når hun blir med ut. Da skal jeg også øve på innsitt, fremmadsending, avstandskontroll, fart i innkalling, rygge, utholdenhet. Når mamma blir med ut altså. Er det noen andre som føler at de har fått hele ansvaret for egen utvikling selv? Da satser jeg i tilfelle heller på freestyle, og et nytt program hver gang - litt etter innfallsmetoden. I klassen for hund uten fører. Noen er best uten ball (???), aner ikke hva det er snakk om, men jeg er best uten fører tror jeg.


Men - det er vel egentlig ikke meninga at jeg skal gå ut og lære meg hele kl. 3 programmet alene? Hvis det er sånn det skal være sier jeg opp staben med øyeblikkelig virkning.

Kommentarer

Populære innlegg