Sauelarve mm

Fin? Det er hva jeg fikk ut av Dogs4all. Jeg ble faktisk veldig glad jeg altså. Eneste dumme er at Magnus Olsen OGSÅ ble veldig glad, og mener han skal få leke med den og. Men han var jo med inn og kunne velge og vrake blant alt som var der, så synes ikke det er mer enn rett og rimelig at denne bare er min. Hva synes du?

Den Pipa ved siden av er forresten også min. Og den piper fremdeles, det gjør av en eller annen grunn ikke den andre.


Vet ikke om sauelarve er rette biologiske navn, men hva annet kan det være?
Jeg har lagt meg foran døra sånn at ikke noen skal få ideer om at de kan hente mine saker og ting som er gangen, og bruke dem til noe. Leke for eksempel. Det som er mitt er mitt. De reglene ga jeg klar beskjed om helt fra start. Hvis det ikke er greit - så får man bo et annet sted.

Jeg har forresten med meg Sauelarva ut når vi går kveldstur, og da jobber mams og jeg litt med sideforflytninger. Vi har ikke noe voldsomt til treningsplaner om dagen, men noe får vi gjort. Nå altså går vi en del sidelengs. Det har vi gjort en stund. Starta inne i gangen hvor det er akkurat passe avgrensa område, mamma og jeg går sidelengs sammen, og mamma er veldig nøye på at jeg tar med meg rompa (...). Jeg tror jeg har skjønt det, så vi har flytta treninga over i litt mer öppna landskap, og så har mamma tilslutt kommet seg inn på rett plass, og det funker ganske bra, men ikke ferdig altså. Men om bare mamma husker kriteriene sine, så funker nok detta. Jeg gjør jo selvfølgelig bare det som til en hver tid er enklest for meg...:) Det er altså ikke greit med byksing eller skjeve forflytninger. Ikke noe problem - hvis mamma passer på å belønne så jeg får rett informasjon så funker detta:)
Jobba forresten litt med sitt/stå også, og plutselig så glemte jeg meg og tok en hoppstå og rett i posisjon du! Men det skal jeg holde litt tilbake på, for enkelt skal hun ikke få det! Skal tyne belønningene litt til...:D

Vi har hatt besøk av tante og onkel og. Synes magen til tante begynner å bli vel stor, lurer på om det kommer en Baby-Marte til? Helt greit for meg det altså.

Kommentarer

Jeg fikk også en leke etter dogs4 all. Men det var en scooby doo med tau til armer og bein. Jeg ødela den med en gang jeg. Likte den ikke (den var jo for billig, kosta bare 49 kr, og mener strengt tatt at jeg er verdt mer enn som så!).

Skulle ønske jeg fikk en sauelarve jeg også...

Populære innlegg