De som tror at spor er kjedelig...

Altså, skrev i sta at vi var ute med sporting. Mamma, Magnus, Lone, Nina, Walter og jeg var altså ute i skogen i sta. Og la spor for hverandre og hadde det riktig så hyggelig. Så plutselig, når vi skal gå det første sporet, kommer det en mann som virker til å være litt i ubalanse for å si det sånn... han napper ned merkebånd, hogger ned et lite tre, går rundt med en spade og mens han veiver med den brøler han at det er båndtvang og hold dissa fa... bikkjene i bånd. Mamma som er ganske lettantennlig svarer at hundene er i bånd (vi driver som sagt med sportrening, og har ikke vært det minste løse), og får til svar at "det skulle faen meg du har vært og!!!" Hmmm... Spesielt. Minst.

Men sånn var nå det. Vi jobber videre med pinneplukking. Jeg plukket 2 av 3 pinner i dag, og med den belønninga jeg får nå så kan jeg godt fortsette med det. Gikk sporet veldig bra. Magnus plukka bare den første pinnen sin, men går sporet sitt rimelig bra han og, selvom han "pendler" ørlite fram og tilbake over sporet sitt. Men vi trener bare mer og mer, så blir dette helt sikkert bra det:)

Etterpå dro vi hjem til oss, og mamma og Nina planla litt mer på kurset de skal holde. Gleder meg til det også jeg, for jeg er jo med som hjelpeinstruktør:)

Kommentarer

Anonym sa…
Ha-ha - gleder meg til å se Emil komme med Anneli i bånd. Det blir antageligvis det sureste vesen i bånd ever.
Er kanskje slik at gleden over skog og mark er litt oppskrytt for noen...
Eli
Pia sa…
Hej å hå... det är inte lätt att vara en arg gubbe:)

Populære innlegg