5 av 5 og litt kattemat...


Vi dro avgårde for å sjekke ut lavvoen i Vidnes, fordi mamma skal på overnattingstur med klassen sin der, og på vei opp la folka ut spor til Magnus og meg. Jeg har jo tidligere skrevet om lønnsforhandlingene mine, og føler nå vi er på et akseptabelt nivå (enn så lenge). Jeg får gnafle i meg en del våt kattemat for hver pinne jeg viser mamma. Så i dette sporet viste jeg fram alle 5 pinnene. Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. I forrigårs viste jeg fram 4 av 5, ok det og.
Mulig det er litt for tidlig å si at nå er alt bra, men dette er i allefall bra nå. Men jammen bør vi nok ut og gjøre dette mer jevnt og ofte (hvem vet, plutselig har jeg glemt det helt...) - 2 ganger i uka tenker jeg at vi bør. Samt lydighetstrening på banen. Akkurat sånn må det bli. Ellers - "pinner? Åh... hva var det med dem igjen? Nå har jeg HELT glemt det altså, ikke for å være vanskelig på noe måte altså... " Så hvis mamma følger opp skal vi vel kanskje få gått d-sporet i løpet av høsten...

Kommentarer

Anonym sa…
Hei
Så flott a'!!! Skal jammen meg si at de lønnsforhandlingene ga resultater. PS Marte: Jeg tror du kunne presset mer ut av mora di... Kan jeg sende ned Sofie til Marte slik at hun på hunders vis kan få forklart dette med å plukke pinner?
Eli
Barte-Marte sa…
Jepp, synes Sofie OG mora skal ta seg en tur så kan vi ta en jenteprat om saken!

Populære innlegg