Hælja mi - og litt annet:)

Plutselig blir det litt trening på oss igjen:) Jeg er superfornøyd og glad så lenge det varer:) Mamma har sett seg ut noen noen stevner, så nå jobbes det målretta mot det. Vi har lyst til å prøve oss i bruks og, må bare få tatt MH først. Dessuten synes pappa det er gøy å gå spor, så nå har han og Magnus liksom sin greie:) Og veldig greit at folka her har hund som felles hobby - at de ikke driver med golf eller annet tull liksom, det hadde vært kjedelig det... så i hælja har det blitt spor begge dager, både på meg og bror min.

I dag møtte vi Anne og Remi og Odin og Tilla til spor og trening, detta er Odin, han er en type med omtrent samme energinivå som hr. Olsen...



Så paps og bror da. De har sin egen greie. Og de får det til. Flinke har de blitt:) Moro:) Og dessuten deilig at bror min blir litt sliten...
Litt annen stil over detta... han finner fram, og blir SÅÅÅ glad da han finner den rosa grisen sin i slutten:)


Jeg har jo også trent. Gått spor begge dager. I går la pappa ut, han kryssa sitt eget spor en gang, da måtte jeg tenke meg skikkelig om, men fant fram, og plukka 2 av 3 pinner. I dag gikk Anne ut spor, og jeg fant alle tre pinnene. Ser ikke helt at det er noen stor sak, dessuten er jo skogen full av pinner, men mamma blir helt i ekstase og finner fram både det ene og det andre når jeg plukker opp en pinne, så kan jo likesågodt gjøre det;)

Vi har også fortsatt med budføring i dag. Starta med det hos Anniken på torsdag, og har kommet et stykke på vei der synes jeg. Jeg løper først en gang ut til Anne og får en godbit, så tilbake til mamma og i utgangsstilling der. Og så løper jeg ut igjen og setter meg i utgangsstilling hos Anne. Og så er mamma kjempeglad igjen. Skjønner egentlig ikke helt greia. Jeg er jo aldri vanskelig. Gjør det som lønner seg for meg jeg. Ser jeg muligheten for at kong Wubba eller tennisballen (ps! trenger ny som piper, det må mamma kjøpe I MORRA) blir tatt fram så gjør jeg det jeg skal jeg. Men det hender det blir litt klønete informert om hva som er bra og hva som kanskje kan gjøres litt annerledes. Men det er ikke min feil.

Så ville mamma prøve ut kl. 3 innkallinga - med stå og dekk. Jeg har ikke gjort det i samme innkalling før - men bare å si hva jeg skal gjøre så gjør jeg det jeg - jfr. muligheten for kong Wubba eller tennisball (har jeg nevnt at ingen av mine piper lenger?)

Nå håper jeg bare denne treningsiveren fortsetter. Ellers har jeg en avtale med bror min om hvordan han skal oppføre seg hvis det blir for lite trening. Så det går nok bra.

Fant noen bilder fra påska og, når jeg først er i gang. Her er vi på Toten, hos Eli, prins Charming skal stilles igjen, så da må han stelles litt på håret og sånn.

Her bor det flere riesen!!! Kult! Ser nemlig nesten aldri noen ellers! Detta er Magnus, Sofie og lille Whoopi.


Magnus og Whoopi

Eli, Magnus og Sofie
Noen som er veldig glade for å se Tolstii:)
Og så lille Whoopi da, vil så gjerne være med på trampline
... og den som gir seg er en ....:)

Kommentarer

Anonym sa…
Jøss, så rotete det er i låven der Magnus går til frisøren da :-)
Gleder meg til helga og regner med vi skal fylle opp et glass er to med noe rødt.
Klem fra Eli
Heia Marte!!
Så godt at bruttern har fått pappan deres til å trene med seg da!! Da får jo muttern enda bedre tid til deg :-)
Det var moro å være med å trene budsending med deg her om dagen. Kanskje vi kan gjenta det snart??

Hilsen godbit-dama i villmarken

Populære innlegg