På besøk hos Baby-Marte

Vi er på besøk hos Baby-Marte og folka hennes. Her ser du at hun har fått påskeegget sitt, og jeg står klar og passer på så ingen av hundene som er her (Lone og hr. Olsen) skal få stjålet noe. Det skulle tatt seg ut! Stjele fra et barn... men det kan lett skje, så godt jeg er her tenker jeg.
Baby-Marte er i grunn ingen baby lenger, men hun har ikke fått skjegg og barter ennå, så inntil videre er det baby-Marte, dessuten er jo jeg Barte-Marte. Men hyggelig å være her:)


Kommentarer

Hilma sa…
Hei Marte, god påske! Så snill du er som passer påskeegget! Men er det ikke litt tidlig å åpne det? Her hjemme diskuteres det heftig om det er lørdag eller søndag som er riktig dag, men det viktigste er jo at man i det hele tatt får et egg. Jeg gleder meg veldig til å åpne mitt! Kan ikke skjønne hvor de kan ha gjemt det, jeg finner INGEN spor av det noe sted! De luringene! Jeg er imponert! Tenk å klare å gjemme noe så godt!

Hilsen Hilma

Populære innlegg