Fløtepusen til mamma...

Altså, her i sta skulle jeg stelles litt sånn at jeg ser fin ut morra. Ikke at jeg skal stilles, det er ikke noe jeg gidder å bruke tid på, men jeg skal da være med inn og hilse på folk og dyr, og da er det hyggelig å se litt ok ut. Men altså, akkurat da mamma har løfta meg opp (mamma er ANSATT og løfter meg selvfølgelig opp på bordet) - se da, da spretter han bror min opp før meg. Det gjør han alltid!!! Hver gang bordet blir tatt fram spretter han opp. Her ligger han som den største selvfølge.

Om han er veldig opptatt av eget utseende? Tja, nok litt i overkant opptatt av det ja.

Men - jeg tror det er andre motiver. Jeg tror han har et ønske om at mamma skal klø han. Og aller helst ta på han på de mest unevnelige steder. Jeg tror jeg spyr!!! Det er MIN mamma. Og min bror. Som plutselig bare bodde her og tar alt som den største selvfølge.




I morgen skal han i allefall stilles ut. Pga. mammas manglende evne til planlegging og lettsindig omgang med avtaler og datoer stiller han denne gang naken nedentil. Eller bakentil om du vil. Håper det faller i smak hos dommeren.
Lykke til sier jeg!

Kommentarer

Tante Anne sa…
Lykke til Magnus Olsen!:)

Populære innlegg