Magnus Magnus Magnus...

Det er liksom bare Magnus om dagen. Det er jeg ikke helt fornøyd med. Riktignok blir det litt småplukk på meg og, trener sideforflytninger nå, har vel blitt noe annet og, men det er han bror min som virkelig får det. Her må jeg legge en plan sånn at jeg får vridd oppmerksomheten over på meg.

I dag har han og mamma ("mamma og Magnus gjør saker og ting sammen") vært i Mossehallen på utstillingstrening. Det gikk visst sånn tålelig greit. Det var riktignok en ridgeback der (du vet - de uten skjegg, men med pelsen bakfram midt på ryggen) som sto litt iveien og fikk beskjed om å flytte seg - men ellers fungerte det fint.

(legger ved bilde fra en ridgejakt vi har vært på tidligere)


Mamma hadde kjøpt nytt utstillingsbånd til hr. Olsen som Nina forkasta umiddelbart - og de fikk derfor låne med seg Waltersen sitt bånd hjem. Tidvis løper visst bror min bra - men så plutselig er det galopp galopp galopp... Dvs mer trening.

Verdens snilleste Nina møtte opp i dag UTEN Waltersen - bare for å hjelpe mams og Magnus - det må jeg si! Utrolig snilt. Og jeg er veldig glad for det - hadde vært veldig ok om de ikke dumma seg så veldig ut når de en gang skal stille. Dette er Nina MED Waltersen.


Nå ligger Magnussen rett ut i gangen her, han er rimelig skutt, utrolig mye fjas med sånn utstilling har jeg hørt, jeg har lagt meg ved siden av og visker små oppmuntrende ord i øret hans.

Kommentarer

Populære innlegg