Den som gir seg HAR tapt!

Bare så det er sagt - og vi har langt derifra tapt. Men heller tatt saken i en annen skje, i andre hender, eller - nå skal det bli andre boller om det er bedre. I allefall har søndagens runde i agilityridehuset fått konsekvenser. I form av at mamma og Magnus Olsen stadig kan observeres hengende rundt en butikk eller et kjøpesenter. Med gode venner og svenske kjøttboller:) Tilsynelatende uten mål og mening. Men - det er så feil så feil! Her er det målbare målsetninger ute og går! Meningsløst innlegg? Ikke for den det gjelder:) I morra skal vi ut og sosialisere og oppdra en liten riesenpøbelramp ved navn Ask. Gleder meg. Nemlig det jeg er aller best på, oppdra andre, bror min tror livet er bare lek.

Dessuten har vi pakket og fryst 100 kg. Vom og hundemat, og Nina kom med potesokker til en haug med poter, så i det hele tatt er det meste på stell:)


Ha en riktig god kveld og hælj:)

Barte-Marte

Kommentarer

Anonym sa…
Hei Marte & hilsen fra Finland! Prøvde å sende hilsen til deg i går men det blev vel noe feil med teknikken. Leser den artige bloggen din her i Helsinki. Spesiellt dette med litt tårer etter treningen er noe jeg har også opplevdt i det siste. Ønsker av og til at jeg også skulle hatt ei prinsesse men nå har jeg en Emil, som ikke er helt ulik med sin navnsbror i Lønneberg... Vi må også begynne dette med kjøttbuller fremfør shoppesenter. Det var artig å høre at Magnus Olsen har begynnet å skjønne det litt...håper at Emil også en gang...Hilsen, Elise & E(med svart bart også)

Populære innlegg