Blæææh!!! - og den som gir seg har tapt

Mamma kom hjem fra trening i Råde med tårer i øya og sur og lei. Det var det jeg visste - hun skulle tatt med meg - da hadde det hele bare vært en dans på roser :D

I stedet velger hun å ta med grobianbror for sosialisering på agilitytrening - og han bruker all sin energi og alle sine krefter på å prøve å få dratt med seg mamma på jakt etter små hunder rundt i ridehallen. Og fortsatt jakten her hjemme på Puddel-Ruben som var ute på kveldsturen sin. Så mamma kommer hjem her og lyser forbannelser over både det ene og det andre. Jeg trøster så godt jeg kan - samtidig som jeg veldig forsiktig ymter frampå om at vi har kanskje ikke vært flinke nok til å sosialisere han? At det kanskje ble i overkant mye for en ung mann som lever det meste av sine dager ganske så skjerma her i Svinndal - som man trygt kan si ligger in the middle of fucking nowhere? Og at vi kanskje skal ta han med til byen - jeg elsker å gå i byen og treffe folk så jeg kan sikkert hjelpe til. Da mamma hørte det ble hun litt gladere og tørket tårene og kom til slutt på at den som gir seg har tapt. Og mamma er ingen taper. Hvis noen har lyst på besøk av en riesengrisen på sosialiseringstreningstur er det bare å si i fra. Jeg er med som støttekontakt.
Legger inn bilde av grobianbror:

Kommentarer

snorredimma sa…
Dimma har lyst til det, for ho trenger også litt sosialisering igjen etter at vi flytta ut på "bøgda." Bare si ifra...
Guro Grobianeier sa…
har hørt at det finnes andre grobianer som ligner veldig på Magnus Olsen. Tror faktisk vi har en slik en her i huset! Vi sosialiserer gjerne, livet er herlig når man kan leke med andre bartedyr.
Milli sa…
Godt du er der for mamma, og kan gi henne noen velvalgte bjeff..
Barte-Marte sa…
Jepp, flott:)
Banen i Svinndal er opplyst hver kveld - men der er det ikke måka, så noe veldig godt underlag er det ikke. Noen forslag til møteplass? Vi er mobile:)

Populære innlegg