Vordende mor


Og da er det viktig med godt stell. Jeg begynner å bli klar til å bli mor til en sokk eller 10. Jeg har melk, er sur sånn helt uten forvarsel, forlanger mye ekstra luksus-behandling, nåde den svarthåra langhåra innpåslitne typen hvis han nærmer seg noe som er mitt eller som jeg mener bør være mitt. Mamma er bare ekkel og kaller meg Hormonella og mener mine evt sokker, pinner, bamser eller annet nok er leveringsklare lenge før det har gått 8 uker. Og sier vi skal oppsøke profesjonell hjelp for min tilstand. Kan hun si. Som kan være ganske så lettantennelig og ubalansert selv. Hun burde heller utvise mye større forståelse. Kan begynne med å la meg få sofaen for meg selv.

Kommentarer

Hilma sa…
Gratulerer! Har du laget hi ennå? Det er ennå ikke for sent å grave ute før tæla kommer! Ellers er det også greit å bruke tepper og slikt, eller å rett og slett grave et hull i hundesengen.

Populære innlegg