Jeg er hjemme:)

Må si jeg ble litt skeptisk da ingen kom og hentet meg på dyreklinikken, var redd jeg var glemt. Men fikk vite at det var veterinæren som mente jeg skulle være natta over. Mamma protesterte ganske kraftig på det, men fikk til svar at det nok var henne det var verst for... hm...

I allefall, er hjemme, har litt vondt og må gå med skjerm. Så kan vel ikke si at livet er topp akkurat da. Magnus Olsen prøver å hjelpe så godt han kan, jeg stilte meg over han i sta så han kunne klø litt på såret mitt, siden han ikke har hjelm, mener skjerm. Det ble en kortvarig lykke. Lone er rundt og er trivelig og sjekker meg stadig ut, så må vel si jeg har den beste familien her hjemme:)

All behandling jeg har fått på dyreklinikken har vært bra, jeg føler meg godt ivaretatt og stelt med og kunne sikkert ikke hatt det bedre. Men hører at mamma ikke er så veldig imponert over behandlingen hun fikk. For hun kan vel kalles "helikoptermamma" hva oss skjegghunder gjelder, og vil ha informasjon om alt som skjer. Og den informasjonen hørte jeg hun si til veterinæren - en veterinær som sikkert kunne trent litt på å ta i mot saklig kritikk, jeg rødmet litt i barten på hennes vegne der jeg lå (mamma er god på rollespill, kan sikkert lage noen treningsøvelser) hadde vært ganske dårlig, både i forkant og etter operasjon. Tenk så enkelt det kunne vært gjort med å ha standardskriv på sånne rutineinngrep, og bare sende det med mamma, hvor det sto at hunden skulle møte fastende, veldig kort om inngrepet, og om rekonvalens etterpå... sånt blir visst delt ut hos menneskedoktorer. Siden mamma var en så vanskelig kunde (men som la igjen 10 000,- i klinikken) ble det kludra ned litt info da. Så da er det vel bra... Oppsummert - veldig god behandling av meg som bare er pasient - ikke fullt så bra behandling av mamma som er betaleren.

Akkurat nå ligger jeg helt rolig i senga på arbeidsrommet og dikterer mamma her, og får ligge uten skjerm - nyter det så lenge det varer...:)

Legger ved et bilde som overhodet ikke har noe med meg å gjøre, men som er et av mammas yndlingsbilder - fra Kennel Black Emac - ser du den lille dvergen? Min mormor Geo som passer på en liten dvergvalp:)


Ha en strålende dag:)

Kommentarer

Så koselig å se et bilde av mamma på bloggen din, hun er en super mamma og fostermor for alle andre bebiser på Kolbu. Håper du føler deg bedre og at magen din gror fint. Hold ut med den dumme skjermen! Glad jeg slipper sånne dameproblemer..

Ha en fin helg!
Barte-Marte sa…
Du Storm - det vil vel egentlig si at du er onkelen min det da?
Onkel Storm sa…
ja, jeg er vel kanskje det?! Haha filleonkelen fra Fetsund :)
Barte-Marte sa…
Jo, fordi at Geo er min mormor og altså mamma til Candy - min mor. Du er bror til Candy (halvbror da) - og da er du min onkel! Du og du så hyggelig! Da må vi ha mye mer kontakt og gjøre morsomme ting sammen. Og du, som min onkel, bør føle et visst ansvar for meg:)

Gleder meg:)
Hils mora di og resten,
klem Barte-Marte

Populære innlegg