Jada...

Tilværelsens uutholdelige letthet... for enkelte



Mens jeg derimot... her ligger jeg. Med skjerm! Det stikker og klør på magen, og har vondt inni magen, men får ikke lov til å klø meg det minste. Snart trenger jeg antidepressiva. Et lite lyspunkt var at jeg fikk pakke i posten i går - fra lille Milli! Det ble jeg kjempeglad for! Og på kortet sto det til Martemus - så jeg deler ikke godsakene med noen. Det skulle vel i grunn bare mangle. De andre får bli syke selv, så kan de få pakke.


På fredag hadde vi besøk av Maxitaxi og Nina. Vi skal passe Maxi en uke, han kommer til tirsdag, er redd det ikke er jeg som får løpe rundt på jordet med han. I dag var det Maxi, Magnus og Lone som var ute og herja sammen. Men det kommer vel en dag som jeg får være med igjen og. En trøst er da at når noen må ligge litt i bur for at ikke alt skal havne oppned her, så er det ikke meg som må i bur. Ikke at det ser ut til å plage de andre så mye å være der litt heller da.
Pappa lager hundgård som skal være ferdig til han kommer...

Legger inn noen bilder fra høstferien min og jeg. Har liksom så god tid til alt nå...
Her er vi avgårde og henter ved. Pappa ordner (du ser ikke mamma noe sted gjør du vel?)


Magnus poserer så fort det er et kamera framme


Herreli, han har jo ikke helt kontroll, plutselig hadde han falt i brønnen og ble bare borte liksom, men det gikk heldigvis veldig bra. Godt papsen har reaksjonsevne.





På slutten av ferien, jeg er ikke helt i form, har faktisk litt feber tror jeg:(

Kommentarer

Både barter og grønnskollinger er velkomne på trening :-) Følg med i treningsbloggen, og heng dere på!

God bedring ønskes til Marte :-)
Anja&Hedda sa…
Vi skal rundere i Maridalen denne lørdagen også, blir dere med?
Barte-Marte sa…
Hellu!
Det hadde vært veldig moro (tror jeg:)), men da er det siste hæljesamling hos Klickerklok. Men jeg følger med i bloggen deres, og hiver meg med så sant det passer:)
Jeg ler meg skakk av måten du forteller på - og god bedring!

Populære innlegg