Back in business


(ganske illustrerende bilde av hva jeg har å slite med, mamma går stadig sine egne veier mens jeg følger sporet)

Jeg er frisk, hurra!

I går gikk vi spor, mamma gikk med både Magnus Olsen og meg. Ikke samtidig da. Magnus fikk et ganske rett spor på ca 100 meter, og i flg. mamma går han bra, det er 2. gang de gjør det (veit ikke om han har gått spor før?). Han sporer jo egentlig fra de går ut døra og hele veien bort da. Men - når de er på sporet sånn ordentlig så går han bra, dvs. han jobber seg fram ganske så målbevisst. Og ble rimelig overraska da han fant leka si plutselig midt i skauen der. Men veldig glad da:)

Mitt spor tok jeg fint. Mamma hadde glemt at det ble tidligere mørkt etter at vi har stilt klokka, så det ble et "mørkespor" på oss, og det var i grunn bare for henne å henge på, spiller jo ingen rolle for meg. Hun hadde også til alt overmål klart å legge sporet over den stien vi vanligvis går på, men Supersnuser Martemus lar seg ikke affisere av den slags. Nå skal vi ta opp pinneleken igjen.

Ellers har jeg så vidt starta på neseprøve, vi driver med forarbeid her inne, og jeg markerer på post-it lapper. Mamma må bare ikke gå for fort fram... Magnus trente burleker og bakpartskontroll.

Kommentarer

Lea sa…
Hei og et lite voff fra denne kanten. En liten bartevenn som er "fast" leser av det du skriver og tenkte jeg var nødt til å si hei istedet for å bare luske rundt. Makan til god humor for riesen å være, jeg ler meg ihjel!
Ha en fin dag :)


Lea

Populære innlegg