Treningssamling hos Stine og Storm

Forrige hælj var mamma og jeg i Oslo og Fetsund for å se vakre og flinke hunder, og så trene for å bli like flink selv:)
Vi møtte Stine & Storm Andreas på Bjerke, og så mange flotte riesen (og noen dverger) og så deler av NM lydighet. Mye flinke folk og hunder gitt... og trivelig dommere, det så ut til å være god stemning - bra!

Etterpå dro vi til Fetsund og da kom Nina og Maximus og, og så hadde vi en god treningsøkt - mens det regna regna regna....

Storm Andreas og jeg skal gå kl. 2 den 30/8, så det var øvelser til dette vi jobbet med. Nina og Maxi er såvidt i gang med trening igjen, men det ser ikke ut som om gamle kunster er særlig glemt. For vår del så har vi jo i grunn noe å gjøre med alle øvelsene, og jobber også med det, men har lagt litt vekt på fri ved fot og god fokus helt i fra start. Det blir lett rutiner på ting, og her har det blitt vanlig at jeg får belønning en eller annen gang litt uti øvelsen. Nå får jeg plutselig belønning når som helst, så da kan det jo være lurt å følge med fra start. Det mener i allefall mamma...

Både gleder og gruer meg til den 30. Og heier aller mest på Storm og meg.

Etter trening dro vi hjem til Stine og Storm. Og vi fikk være med inn, for Stine sa "de er jo bare våte".

Vi oppførte oss selvfølgelig helt eksemplarisk.
Dette er Storm Andreas og Maximus som driver eksemplarisk oppførsel:



Og mer eksemplarisk oppførsel

(dette er også eksemplarisk; folka var i butikken, og Storm sa det var lov...)

Stine og Storm Andreas



Og mams og meg. På kvelden satt vi i sofaen og hadde jenteprat. Storm fikk være med så lenge han var helt stille, eller i allefall ikke hadde noen meninger som gikk på tvers av våre.

Søndag var det mer trening, og Gusta & Wilma kom også. Jaggu sa jeg tempo!





Superduper treningsleir, kjempehyggelig selskap hele tiden! Og takk til Stine, Storm Andreas, Nina, Maxitaxi, Gusta og Wilma for det. Vi sees plutselig igjen:)

Kommentarer

Populære innlegg