Trening og sommerbesøk av Menneske-Marte m/fam

Har vel ikke akkurat ferie her hjemme heller da, selvom det ikke skjer all verden på bloggen min. Mamma og jeg jobber nå med å få på plass kl. 2 øvelsene, sånn at vi forhåpentligvis skal bli klare til å starte i august. Vi er godt i gang med alle øvelsene, men har en del detaljer som bør bli mye bedre. Men - vi er flinke til å trene nå - har minst to økter pr. dag - og bare det synes jo jeg er veldig kjekt:) Når vi holder på varierer vi mellom momenttrening - og å sette sammen flere øvelser i kjede før belønning. Mamma har tatt med hele sekken min med leker, og noen ganger etter en kjede får jeg gå bort og velge meg leke selv. Det er lettere sagt en gjort... jeg vil ha alle og plukker ut en etter en.

En detalj vi bruker (og har brukt og må fortsatt bruke) en del tid på er utgangsstilling. Den er som regel bra når jeg skal starte en øvelse, og under fri ved fot, men blir nok lett litt skjev når jeg kommer inn.

Veit forøvrig ikke om mamma plutselig har blitt interessert i fotball (gud forby), men vi er i allefall borte på banen og trener når det spilles kamp eller trenes der. Jeg er ikke interessert i fotball.

Mammas målsetting for konkurranse er nå:
  1. holde god fokus/konsentrasjon på meg og vårt samarbeid hele tiden - uansett hva annet som skjer
  2. konsentrere seg bare om akkurat det vi driver på med - ikke hvordan forrige øvelse gikk eller hvordan neste kan gå.

Legger inn bilder fra vi hadde besøk av tante Anne og onkel Morten og lille Menneske-Marte (hun er nok oppkalt etter meg)

Søt navnsøster:)

Jeg skulle også gjerne ha vært oppi her...
Vi spiller kubb. Dvs. de spiller kubb og jeg blir nappa.



Her har hun jaggu tatt beinet mitt. Hun som ellers har leker overalt.
Synes det var kjempestas at Toya spilte...


... og enda mer sinnsykt morsomt at Lone kan stå på to:)

Kommentarer

Jeg har bare ett ord på dette jeg da............... HÆRLIG!!

Fortsatt god sommer Marte!!

Hilsen Fosserødgjengen
www.fosserod-hundeliv.blogspot.com
Her skjer visst mye fine greier, likte spes. godt målsetting for konkurranse, identiske med mine i mange år, også utenom konkurranse. Viktig - viktigst! Ja, og så interessen for fotball da :o) Stand on!!
Hilma sa…
Jeg har også hatt besøk. Du vet det ønsket mitt om å få en dverg? Vel, it backfired. Noen andre hadde åpenbart ønsket seg det samme, og JEG ble dvergen!

Populære innlegg