Jentetur til Sørlandet

Mamma, Lone og jeg drar til Kennel Schnau-Sør i dag, for å være med på sporkurs med Turid Stavn og Geir Larsen. Vi gleder oss masse! Veit at det kommer mange trivelige folk, og så er det selvfølgelig alltid hyggelig å være hos Jan og Monica som er mine yndlingsoppdrettere, og så er det til alt overmål et kurs bare for riesen! Kult!!! Jeg kan ikke markere sporpinner ennå, og mamma har ikke helt bestemt seg for om det skal være dekkmarkering eller apportering. Vi skulle egentlig reist ned sammen med Nina og Maximus, men det blir ikke tur på dem allikevel, og det er vi kjempelei oss for. Men vi skal dele campingvogn med Stine og Storm, og tror det blir en god erstatning. Mamma er i allefall overbevist om at Stine også stiller i eliteklassen i "sosial omgang og skravling på høyt nivå", så da må det jo bli bra :-)

Kommentarer

Nina sa…
GOOD tur!!
Det er som ..... at jeg ikke kunne bli med.
Vel, vi får ta det igjen neste gang. Og det er forsåvidt ikke så lenge til heller. Vips så er pinsen har!!

Store klemmer fra meg, og bursdagsbarnet såklart ;)

Populære innlegg