Lone på agilitytrening

Jeg har vært med Lone på agilitytrening i Råde i dag. Hun er faktisk veldig flink! Og rask! Løper opp og ned og igjennom og over som bare det. Kult om hun kan ha en hobby og - sammen med Toya :-) Jeg var med for det sosiale, og fikk satt det hele litt i system. Løse border collier som kommer rett bort til damene og skal lukte i rompa feks. - det er ikke god oppførsel, og da er det viktig at noen sier i fra med en gang. Ellers vil en border collie lett tro at det er helt greit. Å nærme seg andres leker er heller ikke noe man gjør faktisk. Det forklarte jeg ganske tydelig. Føler i grunn at det var veldig på tide at jeg møtte opp der.

Kommentarer

snorredimma sa…
Herlig, Marte - fortsett sånn!!:)

Gleder meg til å begynne på agility, jeg også - og da syns jeg det er veldig fint at du har tatt en liten opprydding der før jeg kommer...hehe

Hilsen Dimma
Barte-Marte sa…
Skal du begynne i Råde? Der er det veldig hyggelig. I allefall nå ;-) Mamma mener jeg er litt for tøff i barten om dagen, og at hormonene spruter. Jeg gjør bare det som trengs jeg mener jeg :-)
snorredimma sa…
Har kontaktet Carola Brusevold, og hun har en ledig plass igjen på neste agility-kurs. Ja, tenkte vi skulle prøve oss på det..MOHK arrangerer ikke kurs før i mai - lenge å vente....
Piakvinnan sa…
Hej där! Kul att du hittade mig och tittade förbi min blogg. Ja, en racer-riesen är något speciellt. Man är fast, helt enkelt.

Populære innlegg