Skitur og trening

Det er så fint vintervær her, så Den Lille og jeg har fått oss noen skiturer. Eller - for å være helt korrekt; ingen av oss går på ski (lurer på om det finnes jeg, ski til hunder?), men jeg prøver å gå på skia til folka, stort sett uten videre hell, så mer riktig er det dem som går på ski og jeg som kaver rundt i løssnøen. Jeg og Den Lille. Hun har en utrolig utholdenhet, jeg er faktisk litt imponert.


Utover fysisk trening har jeg fått trent litt på øvelser og, skal jo en vakker dag videre i klassene:
Fri ved fot - jobber med utholdenhet, vendinger og holdt. Jeg er tidvis god til alt, men ikke stabilt nok god til alt, så vi fortsetter med å trene på lange strekker, bare vendinger, bare holdt, bare utgangsstilling, bare "er du klar?" og også sette dette sammen.
Avstandskommandering - er ikke lenger enn at jeg skal tilby frivillig skifter av posisjon
Stå - under innkalling/i bevegelse. Jeg kan stoppe veldig fint - og jeg kan stoppe mindre fint. Dvs. har en del igjen.
Apport - jeg løper raskt ut og henter apporten, og raskt tilbake, men når jeg så er tilbake i utgangsstilling igjen har jeg tenkt at jeg kan legge fra meg apporten - men det er visst ikke greit det. Den skal leveres i hånda til mamma - akkurat når hun ønsker det. Det er egentlig ikke så viktig for meg. Men når det medfører at jeg får servert nada, så får jeg vel prøve å forbedre dette da.


Legger inn noen bilder og jeg, dette er da Lone fikk ny dress, hun lå ganske lenge (et par timer tror jeg) helt stille i min seng og furtet...





Mamma er så pysete på ski at hun ikke tør å gå med meg, men med Den Lille er det visst ok :)

Paps og meg

Alltid masse energi igjen...

Kommentarer

Populære innlegg