Juleferien min i bilder

Legger inn noen bilder fra juleferien min. I morra er det visst full rulle igjen.
Her har jula akkurat starta, og folka skal på død og liv ha bilde av meg og Lone foran treet. Den Lille og jeg er helt enige om at det er litt teit.

Så har vi kommet til mormor, og mamma har sagt at den største pakka er til meg.
Her har den rompefikserte fotografen vært på ferde igjen. For det er egentlig ribba som er i fokus.
Jeg ligger pent og venter på julematen. Som om jeg fikk noe...

Og så endelig, etter en hel masse spising og prating så var det åpning av pakker. Den største var som sagt til meg...
Den er MIN!!!

Og veldig glad for det. Den Lille fikk visst akkurat det samme...

Sjekk det bortskjemte dyret'a! Lille Bartemumsen til Toya. Ligger på fanget hele tiden. Jeg får ikke lov... bare så det er nevnt.


Mamma har nå hekla på sjalet til Line F. i hele ferien. Så vidt jeg vet er det fremdeles ikke ferdig.

2. juledag, og det er selskap hos oss. Og Den Lille ligger på fanget... helt utrolig!


Toya min!!!

Vi fikk til litt trening og, ikke så mye som jeg ønsket, men i allefall noe. Her legger vi en plan...
...og jobber med apporten. Jeg løper nå rett ut og henter den, og kommer tilbake med den, og får belønning for det.

Så det er i allefall noe...:) Blir vel ikke klasse 2 24. januar er jeg redd, for vi skal kunne det godt før vi starter. Men det kommer:)

Og litt fri ved fot da:) Evighetsprosjekt
Så dro vi på ferie til Anne og Morten i Dæhlibygda, Dokka. Her er det kaldt og snø.
Fikk en gravejobb
Vakreste lille Lone

Litt mye snø for Den Lille. Men hun gir liksom aldri opp da, hun skal ha det:)



Oss og mams:)



Tante Anne og onkel Morten

Mamma prøver å fore menneskebabyen deres

Slutten på nyttårsaften, og mamma har funnet twistboksen og prøver å verne om sine favoritter. Som er alle.

Kommentarer

Populære innlegg