Ferdig med hundekurs

Da er kurset som mamma, jeg, Nina og Walter har holdt - slutt. Det har vært en trivelig jobb synes jeg. Morsomt å være hjelpeinstruktør. Selvom jeg etter egen mening har vært med alt for lite. Mamma prater og prater, stakkars Nina har heller ikke sluppet alt for mye til... Men det har vært kjekt, og om det er lite trening på meg om dagen har jeg i allefall fått trent godt før kurs, og så har jeg lekt med noen av de andre hundene etter kurs. Mamma sier at det har vært en veldig trivelig gjeng å ha på kurs; positive og engasjerte eiere, og kjempetrivelige hunder. Håper vi ser mer til dem, og at de fortsetter å trene nå som de er så godt i gang. Vi fikk fin gave nå siste kvelden - og etter kjapp hoderegning så jeg at det aller meste i veska var til meg - så etter videre hoderegning betyr vel det at det er jeg som har fortjent mest...?

Vi sto igjen og snakka litt med Anniken/Scott og Camilla/Dimma - og avtalte at vi skulle møtes neste onsdag på Svinndalbanen kl. 18.30. Da blir det egentrening - og så hjelper vi hverandre. Og da er jo selvfølgelig alle velkommen!
Legger ved noen bilder fra en lang fjelltur i sommer. Gleder meg til neste sånn tur jeg:)
Mamma som vanlig med mobil. Tror ho skriver med Jan, fordi ho lurte på en stund om det muligens var blanda inn noe fuglehund i meg. Med tanke på beinhår kan man kanskje mistenke litt vorstergener?

Kommentarer

Populære innlegg