Mammas BIR, BIG og BIS

Vi har vært på utstilling i Letohallen i hælja. Tror ikke sånn missekåring er helt grenen for meg. I følge dommeren er jeg en 2. kvalitetsriesen. Men jeg er mammas BIR, BIG og BIS, mammas alt. Og det holder. Og mamma er uansett veldig stolt av meg. Og jeg får ligge i senga. Så lever godt allikevel føler jeg.


Den Lille ble også stilt, og den ene dommeren synes hun var fin, om enn noe rund. Den andre dommeren synes vel rett og slett hun var for feit. Sagt med andre ord. Så nå skal visst hun være med på sykkeltur også. Jeg ler meg i hjel.
Lones kritikk:
Meget god type. Bra proporsjoner. Feminint hode. Typisk uttrykk. Korrekt bitt. Tilstrekkelig vinklet. Bra brystdybde. Kunne hatt strammere overlinje og vært i noe hardere muskelkondis. Bra sidebevegelser. Bra pelskvalitet. Trivelig temperament.
1. kval, 1. konk, HP. Dommer Arne Foss.



Vakreste Bart - bestekompisen min. Han var veldig vakker den ene dagen, og ikke fullt så vakker den andre dagen. Det svinger visst i denna bransjen.

Det var mange hunder fra kennelen min der, fikk dessverre ikke tatt bilder av alle, men dette er lille Waico fra siste riesenkullet. Søstera mi, Etta fra Danmark, som nesten er verdens vakreste, var aller vakrest i verden her nå i hælja, fikk cert begge dager og BIR søndag. Grattis til henne:)
Men vi har hatt ei super hælj da! Mamma, Toya, Den Lille og jeg sov hos familien til Bart, og det var kjempehyggelig. De har en hund til, ei skotsk dame som smiler så alle tennene syns. Mamma trodde ho kom for å bite. Jeg prøvde så godt jeg kunne å få opp stemninga med litt lek og morro lørdag kveld, men Bart skulle liksom være voksen og sindig og bare ligge på teppet sitt... boring! Men det var veldig kjekt allikevel. Kunne bare mamma kommet seg i seng sånn at vi kunne fått skjønnhetssøven vår så. Heldigvis tok andre ansvar og sa det var leggetid. Jeg kan jo ikke legge meg når mamma sitter oppe og skravler. Kanskje skjer det noe morsomt - som jeg går glipp av...
Dette er hva jeg synes var aller best i hallen - leke med Lone og Kasper:

Kommentarer

Populære innlegg