Klasse 2 - januar 2009

Da har mamma bestemt at det er på tide å sette seg en målsetting. Går nå bare rundt uten å ta grep liksom. Så blir det altså klasse 2 på meg, i Flatebyhallen 24. januar. Godt mulig Den Lille skal gå klasse 1. Nå til hælja er det utstilling. Jeg gleder meg jeg, men er litt skuffa over dem her hjemme som ikke har særlig tro på meg. At jeg liksom ikke er vakker nok. Kan det være noe å lure på da?

Dessuten skal jeg møte Bart, en skikkelig kul fyr, vi har liksom funnet tonen da, han er akkurat passe stor og kjekk, og vi har løpt litt ront og ront, og ront forbi sammen. Og andre fra kennelen min, familien Schnau-Sør kommer, Nina med Rasmus (ganske så kjekk han og!) og så noen andre jeg gleder meg til å treffe.

Kommentarer

Simen sa…
Lykke til med klasse to! Post litt filmer da, alltid så gøy å se. Btw, skal du på Fannys trenerutdanning trinn 2 nesete år?
Barte-Marte sa…
Har søkt, men tror nok ikke jeg kommer inn i konkurranse med mange veldig flinke folk. Så har søkt 1 og... Du? Vi er bare så vidt i gang med noen øvelser, men skal det bli noe greie på må det være et konkret mål skjønner jeg...
Simen sa…
Jeg skal søke (men ikke før siste frist, da jeg må få gode karakterer for å få lov til å søke av foreldrene mine. Klikkertrening av unga! :)) og håper virkelig at jeg kommer inn! Jeg har overhode ikke konkurrert, så når du sier at du ikke er sikker på at du kommer inn blir jeg jo helt nervøs! =S
Barte-Marte sa…
Jeg ringte og spurte, og det var mange med Canis-utdannelse etc som hadde søkt, og jeg er ikke på det nivå, derfor tror nok ikke det blir plass til meg på trinn 2. Foreldrene dine har vel funnet er belønning det er verdt å jobbe for da:) Ikke alltid det er så lett...
Anonym sa…
Lykke til med utstillinga til helga:)

Klem fra tante

Populære innlegg