Utstilling 25. - 26. oktober

Vi skal på utstilling i Letohallen igjen. Skal møte flere fra kennelen vår der; Martin og Tone skal stille Bart, Jan og Monica kommer med gud-vet-hvor-mange, Eli kommer med en liten bebbis, og kanskje mamman til Kaisa og Kaisa kommer. Mamma skal stille meg - hahahaha... Det går sikkert bra!

Den Lille skal også stilles, men lurer på om ho ikke har litt mye sølv på hodet... Tjihi. Morro med småsøsken man kan plage litt, kle ut og leke med og få til å gjøre alle rampetinga, eller i allefall sørge for at det er ho som blir tatt for det! Lille Lone er en liten kleptoman, det ligger stadig sko, sokker, truser, bh, t-skjorter rundt omkring på litt unaturlige steder her, og det er ho som drar det med seg. Jeg i min naivitet tror jo at det er ting som skal kastes når jeg finner det under sofaen, i gangen etc, og tenker at det sikkert ikke gjør noe da om jeg river det litt fra hverandre først.

Kommentarer

Populære innlegg