Kenneltreff

Jeg og resten av familien var på kenneltreff i hælja. Det var kjempekjekt! Veldig glad for at familien Schnau-Sør organiserer og inviterer oss alle. Vi kommer lett ned år etter år.

Vi lå i telt, og som uerfarne teltfolk oppdager vi stadig fler av teltlivets fordeler og ulemper. Særlig det siste kanskje. Denne gangen lærte vi at det kunne være lurt å feste alle løse deler på teltet med en gang. Feks den delen som gjør at taket blir tett... Og så mente folka mine at siden det var mye bedre plass inne hos Toya, så kunne både Lone og jeg sove der. HALLO! Det mente ikke jeg, og det ga jeg beskjed om jevnlig - med å ule, sette meg på Toya, stå over Toya, ligge på Toya, gå på Toya, stikke våt kald snute i øye på Toya etc. Neste natt delte jeg 120 cm madrass med mamma og pappa.

I år som i fjor kom Tore Lislevand og Boa og viste litt om IPO. De er jo kjempeflinke, ikke mer å si om det. Men tror ikke vi skal trene IPO. Bruks derimot, er noe vi blir mer og mer klar for. Med spor som spesialøvelse. Det var ei kjempeflink dame der som viste litt av bruksprogrammet og.

Det ble noen sene kvelder, mye som må prates om og oppklares, men Lone og jeg fikk heldigvis være med. Enten ute sammen med de voksne, eller inne sammen med ungdommene.

Legger inn noen bilder fra turen. Nok en gang er jeg ikke helt fornøyd med kamerbruken, folka mine husket bare å ta fram kameraet ved en anledning.

Tore viser fram litt IPO-øvelser


Mulig at noen av folka hører litt dårlig, men jeg hørte veldig godt hva Tore sa

Så er det mamma som får kjørt seg litt. Så vidt jeg vet er hun støl fremdeles...




Vakreste meg:)

Jan og Hekla

Combicamp og kubbelys er fint...

Jan instruerer, vi trener litt utstilling

Thomas og bittelille Kasper. De kommer snart på besøk til oss for å gå agilitykurs sammen med Toya og Lone.





Tinka og Ørjan

En annen fin svensk riesenjente som er like gammel som meg. Kan bare ikke huske navnet...

Tre stk. pøbeltryner på rad


Jeg vet alltid hvor kamera er...

Thomas og Trofast

Fineste lille Kasper

Kommentarer

Populære innlegg