Dagens trening

Først i dag gikk en god tur i skogen. Nå har det vært et par kjedelig dager her, så det var godt å få ut litt spring. I kveld har vi fått trent litt - mest jeg heldigvis. Jeg jobba (som vanlig) med fri ved fot. Mamma har blitt ganske flink til å trene den øvelsen systematisk - vi gjør det sånn at det er et visst antall skritt vi skal gå, og når vi går dem skal jeg holde 100% fokus hele tiden - ellers rykker vi tilbake til start. Først skal jeg kunne antall skritt rett fram, siden med vendinger, holdt etc. Så øker vi antall skritt. Det funker faktisk ganske bra! I dag drev Hans og trente politi-Dennis ute samtidig, men det forstyrra ikke meg nei, jeg viste mamma at jeg slett ikke lar meg distrahere av noen politihund nei, verken med eller uten uniform!

Så jobba jeg med ruta. Vi har kjøpt kjegler i dag, mamma la ut fire planker fra hinderet mitt og satt en kjegle i hvert hjørne, og så jobbet vi med å shape meg til å gå inn i og bli stående i firkanten - fra forskjellige sider. Det funka faktisk veldig bra det og. Jeg er nok et supertalent. Det som mamma nå må passe på er at vi gjør dette stadig igjen, at det ikke går for lang tid til neste gang. Dessuten - jeg bestemte meg plutselig for å komme inn til mamma med ballen igjen - gjorde det mange ganger - mamma fikk nesten tårer i øynene (litt overdrevet da, men detta har ho mast om lenge...!)

I morra skal vi gå spor sammen med Anniken.

Kommentarer

Anonym sa…
Så bra det funker med ballen :D

Populære innlegg