Operert tå - og varmt

I går opererte jeg bort en kul på en tå. Det ble en lang dag hos veterinær. Jeg ble lagt i narkose, så det tok sin tid før jeg var på fire bein igjen. Var iallefall ikke det da vi skulle hjem, så mamma måtte nok bære meg inn i bilen, og ut av bilen og opp trappene hjemme. Godt ho er glad i meg. Jeg lå bare som en sjøstjerne jeg. Mamma kom til senga mi og holdt vannskåla sånn at jeg fikk drikke. Ho leste i forsikringspapirene om forsikringa kanskje dekka hjemmesykepleie og, men det sto ikke noe om det. Men hva har man mammaer til, om ikke room-service, forpleining etc? Fikk bandasje med labber på.

Sjøstjerneriesen

Søt bandasje?

Ellers er det ikke så mye trening akkurat om dagen. Jeg føler nesten at jeg ikke får puste i varmen, det er 30 grader inne. Trente litt ute nå i kveld, litt kjøligere men fremdeles varmt. Jobber med dekk under marsj, har jobbet med frivillige dekk og så under bevegelse, jeg tilbyr det fint da, så noe følger boka og:-) Enda godt!!! Tok litt slalåm, og fvf høyre og venstre side. Dvs ikke mye trening, og ikke noe nytt, men har i allefall gjort noe.

Kommentarer

Populære innlegg