Trening Kambo

Var på Kambo i går, det var siste gang med Thomas og Fanny på det kurset de har hatt i hundeklubben. Det mamma konsentrerte seg mest om i går var bakdelskontroll, utgangsstilling og vendinger. Ho vil gjerne at jeg skal "ha med meg rompa" som ho sier, når jeg går venstrevendinger. Utgangsstillinga mi fungerer sånn at jeg stort sett kommer på plass, men har gjerne noen ekstra vridninger på en måte der, litt vanskelig å bare gå rett inn og sette seg. Skal jobbe mer med det, også bruke litt tid i posisjon, og holde konsentrasjon, belønne for å sitte riktig over litt tid. Vendingene går vi nok litt tilbake på klossen med igjen, jobbe litt med stående vendinger.

Legger inn et bilde for å illustrere vanskelige treningsforhold her hjemme (hvis du trykker på bildet ser du hva jeg mener). Det er ikke så veldig enkelt å konsetrere seg med linerler som bare liksom skal gå rundt på plenen med eiermine. Dette er faktisk min plen! Jeg klarer ikke å tenke på noenting annet jeg. Jeg jager dem opp, men de bare detter liksom ned et annet sted.

Var med Toya på ridetrening.

Kommentarer

Nina sa…
Tydeligvis har maskinen din blitt friskere! Strålende!!
Ellers trodde jeg ikke du hadde fuglehund?? ;)
Klem

Populære innlegg