Tjihi nakenhund

I alle fall halvnakenhund. Jeg har vært hos Nina Gjødingseter på Mogreina og stelt pelsen min i dag. Etterpå hadde jeg en supertur sammen med andre trivelige hunder. Må skrive mer om det etterpå, nå skal jeg være hjelpeinstruktør.



Etter klipping så hilste jeg på Rasmus til Nina, det var en stor hund det! Vi løp litt rundt og herja, og så dro vi sammen med flere andre for å bade. Det var en annen riesen der som het Rex. Pappa prøvde å ta bilder av oss, men det er visst ikke så enkelt å fotografere riesen i farta. Hadde han bare sagt i fra skulle vi selvfølgelig stått i ro:-)

Rasmus





Så var det en liten fyr der som het Custer, han var det aller mest morro med, for var liksom klar for lek han, akkurat som meg. Dissa hannbikkjene skulle bare snuse meg i rompa hele tida, holdt å bli gal! Skulle tatt seg ut om feks pappa holdt på på samma måten!!!

Men Custer og jeg løp rundt, og svømte en del. Og så fant jeg på en lek, den var sånn: Nina eller noen kasta en pinne i vannet, Custer svømte ut og henta, og jeg fikk (les:tok) pinnen når han kom inn. Han fikk den ikke tilbake. Det var en morsom lek. Synes jeg. Custer har forresten nettopp lært å svømme.



Skrukkete nakenriesen


Kommentarer

Nina sa…
Nei, det var ikke mye pels igjen å riste på der nei ;)... men tenk deg så deilig å slippe all den sorte pelsen nå i varmen!! Om noen dager ser det sikkert bare KJEMPE lekkert ut!!
Når det kommer til navn på vår "kommende lille" har vi enda ikke blitt helt enige.... men jeg kjemper HARDT for noen litt "søtere" navn. (Kalle, Iver, Crash)
Ser fram til imorgen!
Mvh

Populære innlegg