Hjemmelekser

Har jobba litt med leksene mine i kveld.

BURLEKER
Kan gå ganske raskt inn i buret mitt uten at mamma sier noe, ho bare står og venter. Jeg tror jeg begynner å se poenget, og at det er flere poenger; at jeg kan vente i bur mellom treningsøkter, at jeg kan slappe av i buret selv om det er andre hunder rundt, at det blir litt morsomt både å gå inn i buret, for da skjer det som regel noe bra, og når jeg kommer ut av buret så skjer det også noe bra.

RYGGING
Jeg kan rygge litt, mamma har blitt litt mer disiplinert og sitter helt rolig, så det er jeg som må jobbe på eget initiativ. Jeg har nok skjønt litt av hvert jeg nå. Men ser ikke alltid den store nødvendigheten av å gjøre disse tingene så mange ganger etterhverandre. Men vi har mange lekepauser innimellom, og det synes jeg er veldig stas:-)

I morgen skal jeg jobbe videre med dette, men også klossen, nesedutter og holde på gjenstand og bytte med mamma.

Mamman min Candy får valper i kveld, så jeg får flere halvsøsken! Håper alt går bra med Candy og valpene! Tvi tvi!

Kommentarer

Populære innlegg