Alvorsprat

Mamma og jeg hadde en liten alvorsprat i går, om veien videre. Vi er helt enige om at vi må sette oss noen mål og jobbe systematisk mot. Nå går vi liksom bare og slenger. Var på hundeklubben i går og var med og dømte bronsemerket, jeg gikk jeg også, og klarte det, men mamma var vel ikke så veldig imponert over innsatsen vår. Ikke jeg heller. Men - jeg hadde liggi i bilen og venta og venta til alle var ferdig - var ikke så morsomt det heller. Skriver mer senere om planene våre, men vi har snakka om lydighetsøvelser, triks, grunnkursferdighetene, jogging!!!

Legger inn et bilde av vakreste mamman min Candy, med en av de nye valpene. Er de ikke fine?

(foto: Kennel Schnau-Sør)

Kommentarer

Anonym sa…
Dere viste nå opp mye bra i går og da. Få litt mer orden på gåinga til Anneli, så kommer det til å bli lettere å gå fri ved foten og lineføring for deg Marthe. Og så må vi få avlært Anneli med den ørepellinga på deg. :-P

Vi hiver oss gjerne med lørdager og trener. I hvert fall de lørdagene vi ikke må være hjemme og sove til langt på dag... Så blir det så bra så.

Det var kult å leke med deg i går Marthe, selv om Nirm er litt kjedelig ofte da...

Hilsen Nirm og Vida.

Populære innlegg