1. mai - LP debuten min

Fellesdekk - noen reiser seg og går, vurderte det en stund jeg og, men valgte å bli



Lineføring

(Foto: Anniken Skarpeid Svensson)

Har gått mitt første stevne i dag, LP kl. 1 - og det gikk veldig bra! Både mamma og jeg hadde det kjempegøy. Jeg fikk til sammen 169,5 poeng, så jeg klarte faktisk opprykk til kl. 2 på første forsøk. Dommer var Erik Brenden. Skriver inn karakterer og kommentarer jeg:

Tannvisning - 10
- helt ok, kom en mann og hilsa på oss
Fellesdekk - 7
- her var mamma spent gitt. Det var tre hunder som reiste seg og gikk, vurderte det jeg og, men ble...
Lineføring - 8,5
- dette gikk i grunn veldig greit, husker ikke hva jeg fikk trekk for
Fri ved fot - 8
- noe ukonsentrert, litt skjev holdt
Dekk fra holdt - 7,5
- la meg skjevt, satt meg opp før kommando
Innkalling fra sitt - 9
- kom som ei kule, men skulle visst ikke bite mamma i hånda (når ble det et problem?)
Stå under marsj - 9,5
- mammas feil, ho bøyde seg litt over meg når ho sa stå, og gikk litt saktere når ho skulle gå inntil
Fritt hopp over hinder - 9,5
- litt skjev holdt

Film av lineføring og fri ved fot



Kommentarer

Anonym sa…
Grattis med opprykket. :-)
Siv sa…
gratulerer med opprykk!
Anonym sa…
Åååå, du er så flink Marte! Nå ble tante og onkel stolte. Hils mamma og si at hun også var flink! Gleder meg veldig til du kommer oppover. Bursdagspresangen din ligger å venter på deg. Magen til tante har blitt veldig stor. Jeg er ganske sikker på at babyen har snudd seg riktig vei, så nå håper jeg den bllir liggende slik. Har lagt ut bilder av magen på facebook om mamma og pappa vil se.

Klem fra tante og onkel i Etnedal
Nina sa…
Gratulerer så mye!!!
Må si hun er lekker når hun virkelig er med i fri ved fot! STRÅLENDE ALTSÅ!!
Er kjempe glad på dine vegne og setter stor pris på filmen :)
Jeg kommer til å ringe deg en dag jeg Anneli. Har kjempelyst til å møte dere, kanskje være med på klubben og se på en trening?
Ha en strålende helg. Selv får vi besøk og jeg må nå sette igang med husvasken :/
Anonym sa…
Pappa er IMPONERT!!

Blir moro å fortsette nå.
Anonym sa…
Gratulerer så masse, masse med en kjempeflott debut i lydighetsringen! Riesen svikter ikke vet du:-). Lykke til med den videre treninga - du starter vel i klasse 2 i løpet av høsten nå tenker jeg.
Anonym sa…
Hei,hei, Gratulerer så masse. Det var kjempegøy å se på dere. Lykke til videre.
Elisabeth
Solstråler sa…
Heihei! Gratulerer med opprykk og ellers gode resultater. vi blir forresten gjerne med på tur! :-) Eller kanskje komme litt før på kurs på tirsdag?

Populære innlegg