Trening med Nina og Ingar



Var og trente med Ingar og Nina i dag. Nina kommanderte, litt om øvelsene her:

Tannvisning - jeg synes det er kjekt når det kommer folk bort for å hilse, hva de skal inn i munn min for skjønner ikke jeg, noen ganger sitter jeg rolig, andre ganger ikke

Lineføring - jeg går visst ganske bra, kan jo ikke se på mamma hele tiden, men en del

Fri ved fot - gjør dette ganske bra og, ser en del på mamma, men det er mye annet å følge med på for en stakkars hund og da, tross alt liksom...

Dekk fra holdt - jeg legger meg med en dobbelkommando som det heter, og blir fint liggende til mamma kommer tilbake, og sitter opp med litt hjelp

Stå under marsj - dette kan jeg ikke noe særlig, blir kanskje stående, men helst ikke så lenge, her har vi visst mye igjen

Innkalling - jeg kan komme veldig fort inn til mamma, men nå skal jeg også komme i utgangsstilling, det ser jeg ikke helt poenget med, og dermed blir farta deretter. For ellers kommer jeg i superfart


Men så... fellesdekk... nei og nei, det er kjedelig det... Livet er så kort, og så mye man skal rekke, og så skal man da kaste bort noe av tiden med å ligge helt rolig... tror ikke jeg gidder å være med på det nei!


Mamma mener vi skal være med på konkurranse, og da må vi kunne alt dette, og også hopp, men ho er så pysete så det skjer neppe med det første. Legger med bilde av mams og meg klar til å dra, og Nina og Ingar som trener apport med Ronja.

Kommentarer

Populære innlegg