Trening i hundeklubben


Var i Moss og trena i dag. Tror jeg var veldig flink, for mamma var så blid. Lenge siden sist vi har trent noe særlig i grunn, har bare gått tur i skogen liksom. Vi trente kontakt, vi gikk liksom slålåm mellom de andre hundene, og da skal jeg se på mamma så mye som mulig, både når de andre hundene går rundt oss, og når vi går rundt dem. Det får jeg ganske bra til. Så hadde vi litt lineføring, nesten det samme i grunn, får det ganske bra til og synes jeg, men hørte mamma si til ei annen dame at jeg ikke klarer å konsentrere meg så lenge av gangen. Så skulle vi trene på å møte andre hunder, jippi! - skulle visst bare trene på å passere. Og til slutt sitt og bli sittende, og innkalling. Jeg kom rett inn til mamma, så da var ho fornøyd. Skal jobbe en del mer med utgangsstilling, jeg kan ikke skjønne at det skal være så veldig nøye, burde det ikke strengt tatt holde at jeg kommer og sitter ved siden av sånn passe greit da?


Mamma har sagt at jeg skal få dekken, for når vi var på instruktørkurs så måtte jeg ligge en del i bilen, og da frøs jeg... fant et på nett her som jeg ønsker meg:-)

Kommentarer

Populære innlegg