Utstilling i Askim







Jeg har vært på utstilling i Askim i dag, fikk noen godord i dag og. Det var ingen andre riesen der, så det ble liksom ikke noe konkurranse, men dommeren (Frode Jevne) sa til mamma at han synes jeg var veldig fin, at jeg holdt god kontakt med mamma, og at jeg er et godt emne - hva nå enn det måtte bety. Mamma var i allefall kjempefornøyd. Skriver inn dommerkritikken: "Feminin tispe av utmerket type og helhet. Feminint velskåret hode, korrekte hodeproporsjoner, velansatte ører, utmerket hals og overlinje, velansatt hale, utmerket kropp og benstamme, velvinklet, sterke mellomlender, god pels og farge, velgående med godt driv, herlig temperement og velvist."

Kommentarer

Anonym sa…
Hei!
Du er kjempe flink! Og verdens fineste, selfølgelig, uansett hva dommeren sier. Jeg er stolt av deg!;)
Glad i deg, jeg...

Populære innlegg